Treceți la conținutul principal

Refresh la înălţime




Vrei ca ceva să devină mai bun, implică-te!


Nu pot spune că mă declar un fan al noului peste vechi. Mi s-a întâmplat destul de des să văd, prin Iaşi sau prin oricare alt oraş din ţară, clădiri vechi - rămăşiţe ale comunismului sau chiar ale monarhiei târzii - mânjite cu un strat fals de modernism - pereţi acoperiţi cu material izolant, văruit cu un crem de la crème, termopane şi uşi metalice.
Cu toate astea, mereu mi s-au părut interesante clasicele castele de apă. De mic copil, aveam senzaţia că privesc un zgârâie-nori/ciupercă uriaşă, de câte ori mă uitam în sus la vreunu', chiar dacă vechimea construcţiei îşi lăsa vizibil amprenta. Şi totuşi, în ce mod şi-ar lăsa inovaţia vizibil amprenta pe o astfel de clădire?


Un răspuns ambiţios se doreşte a fi dat prin iniţiativa Turnul Nostru, care urmăreşte transformarea unui castel de apă dintr-o zonă circulată a Iaşului într-un veritabil centru de informare şi chiar punct de atracţie pentru trecători. 

Ar putea fi genul de nou peste vechi al cărui fan mă pot declara! Bine că măcar n-o să fie văruit crem.. :)

Ideea este inscrisă în proiectul Pepsi Refresh, unde se poate bucura de susţinerea fiecăruia dintre noi printr-un simplu vot. Aşadar, click aici!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Zi și tu ceva.