Treceți la conținutul principal

Din scurt a.k.a. update spontan

La mine chiar incepe sa devina o problema gasirea titlului - m-am gandit juma' de ora la ce-am scris mai sus. Oricum, sper ca se remediaza in timp (cum am sperat si pana acum, de altfel).. Dar, ca sa nu dramatizam (din nou), chiar intentionez ca acest post sa fie din scurt. De ce?...
Una la mana, mi-e cam somn, si - wait for it.. - ma mustra, ce-i drept, constiinta ca nu v-am mai dat un semn de viata cam de pe la Unirea sub Cuza (asta de s-a intamplat recent).
Asadar, ca sa raspund zecilor.. hai, miilor de fani nemultumiti, sunt bine, sanatos, tare-n degete si-n.. simtiri. Motivul pentru care mi-am luat liber de la activitatea mea intensa de element al blogosferei a fost... nu doar unul singur. :) Si, din moment ce am mentionat ca voi fi din scurt, am sa ma limitez doar la unul din motivele care-mi vine in minte, si-anume: sesiunea.. pardon: restanta! Pe langa o abundenta de activitati, care mai de care mai solicitante, restanta si-a gasit un loc in vecinatatea unui psihic dat cu capu' de pereti, si a ramas acolo pana cand s-au terminat peretii... S-apoi, restantele de ce sa nu aiba happy ending?! Daca nu v-ati prins, psihicul era al meu iar peretii erau frustrarile ca nu trec; dar va prindeti voi pana la urma..doar ati avut rabdare sa cititi pana aici, nu? :)
Inainte s-o inchei din scurt, tin sa mai mentionez un lucru: da, sunt constient ca pe 22 ianuarie am facut un an de B'L'ogleone si da, sunt constient ca aveam o chestie mai speciala de pregatit pentru ziua respectiva, dar.. cu alta ocazie de-acuma. Si-o sa fie ceva.. ceva cu siguranta nu din scurt! :)

Pana atunci, va las o mostra de (plictis si) inspiratie. Poate va tine ocupati, cat mai lipsesc eu o vreme :) 
Later!

Comentarii

  1. valeu... intre toti oamenii de pe planeta, cum de ai tu restanta... asa ceva?... la ceva, la econometrie sau finante?:P

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca scuza cu restanta este putin cam depasita..nu stiu de ce,dar am impresia ca blogul nu mai reprezinta acelasi centru de interes..acum,semestrul care a batut deja la usa va constitui o noua scuza de acelasi tip...ar trebui sa acorzi mai mult timp scrisului.poate de dragul de a te remarca,de dragul de a fi o sursa de inspiratie, sau poate doar de dragul de a crea lectura placuta..esti bun asa ca nu te plafona

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Zi și tu ceva.