Treceți la conținutul principal

B.L.M. a.k.a. ba la munte, ba la mare..

Mi-am calcat pe degete si am considerat ca exagerez, tinandu-va in prea mult in suspans. Asa ca am hotarat, intr-un final, sa va mai arunc cateva randuri - ce aere superioare mi-am tras, nu?! Is doar varatice..
Si-acum, ca sa nu va simtiti chiar ca niste cititori de rang inferior, va dezvalui de pe acum ca nu e vorba despre niste randuri oarecare. Mai exact, imi propun sa storc in cele ce urmeaza ceea ce s-a intamplat cam in ultima luna si jumatate, pe care am putea-o intitula destul de succint: Prima jumatate a vacantei mele de vara, in care n-am avut atat de mult timp sa ma plictisesc pe-acasa.
Asadar, dupa cum deduceti si din titlu, am reusit sa imbin armonios cele doua M-uri, acele doua celebre destinatii romanesti de vara - in ordinea intrarii: muntele si marea.
Peisajul montan a fost, pentru mine cel putin, destul de scump la vedere pe timp de vara. Iata cum vara asta am profitat de o portie dubla: 5 zile cumulate de Vatra Dornei (vizitata de 3 ori anul asta.. deocamdata), din care 4 petrecute alaturi de cea mai simpatica gloata de oameni, 3 manastiri bucovinene (vizitate ultima oara acum 10 ani), cazare gasita la 11 noaptea prin furtuna, potentiala cazare gasita in varful muntelui (pe aceasta cale recomand cabana de lux Gigi Ursu din vasta extremitate si altitudine a statiunii Vatra Dornei), aer chietros de la mama lui, peisaje prea faine pentru o tara ca a noastra.
La 10 zile dupa ce abia imi reveneam de la schimbarea reliefului, ma gaseam in drum spre ceva mare! (stiu, alta mai buna n-am gasit..) Dupa 2 ani, aveam sa ma reintorc la acea uriasa intindere de apa sarata, care inca are un misterios efect de atractie asupra oricarui tanar cu dor de duca pe timp de vara. Timp de 4 zile, am avut ocazia sa observ litoralul romanesc al Marii Negre din extremitatea sa nordica (asta daca nu ma bate rau geografia): Navodari. Si sa deduc faptul ca marea e la fel de.. mare a fost numarul de oameni cu care m-am inhaitat pe-acolo - o gloata ceva mai mare, insa la fel de simpatica ca cea montana. ;) 4 zile de romgleza continua, 2 tipuri foarte diferite de vreme, o competitie activa pentru zeci de oameni hiperactivi, miscare zi si noapte, bronz la soare si la luna, toate astea infasurate intr-o distractie cat.. marea! (gata, ca fac abuz de termen)
Cam asta e tot ce am reusit sa storc din aceasta perioada, cu denumirea succinta.. aia de la inceput. Da, da, sunt constient de faptul ca pot si mai mult, dar apoi cu atat mai lunga va fi asteptarea urmatoarei postari. Eh?! Pariu ca la asta nu v-ati gandit! Se pare incep sa aplic cu succes santajul bloggeresc - orice ar mai fi si asta.. oricum, am copyright! :D


Gata! Ati scapat si de data asta. 


La somn cu voi!..


Si cu mine. :)


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Zi și tu ceva.