Treceți la conținutul principal

21 a.k.a. "Vă mulţumesc că.."

Pare cel putin ciudat sa ma apuce blogareala chiar azi, dar am considerat ca e una din zilele alea in care chiar merji treaba!
Si nu e doar una din zilele alea, ci e chiar ziua...
...in care a fost lansat albumul Californication al Red Hot Chili Peppers-ilor, pe care il ascult cu placere acum in timp ce va scriu aceste randuri legate de ziua... wait for it!.. si sper ca v-ati incercuit calendarele pentru ca e 8 iunie 2011 a.k.a. ziua celor 21 de veri ale subsemnatului. Si tocmai mi-am dat seama ca ultimele 3 randuri se puteau rezuma intr-un simplu cuvant: mea


Trecand peste fabuloasa introducere, astazi mi-am propus (pe langa a ma apuca de baut) sa mai fac o lista, asemanatoare cu cea din aprilie, daca va amintiti (habar n-aveti!). O intitulez sugestiv si pe moment 21 de multumiri adresate tuturor celor care mi-au fost alaturi, mai mult sau mai putin, acum si mai demult - ar trebui sa mai lucrez la titlu, dar ati prins ideea. Si chiar daca scriu toate astea cu o tenta comica, sa stiti ca exista o baza de seriozitate si sinceritate ascunsa pe undeva pe-acolo. Sper sa fiti constienti de asta. Asadar, sa-i dam bataie:


1. Va multumesc ca va cunosc.
2. Va multumesc ca ma incurajati.
3. Va multumesc ca imi dati sfaturi.
4. Va multumesc ca va luati de moaca mea cand nu se vad urme de zambet pe ea.
5. Va multumesc ca, uneori, ma mai luati de urechi si-mi spuneti ca nu-i bine asa.
6. Va multumesc ca imi cereti sa va zic un banc, chiar de pe moment nu-mi amintesc niciunu'.
7. Va multumesc ca radeti la poantele mele.
8. Va multumesc ca incercati sa radeti la poantele mele. :)
9. Va multumesc ca aveti timp sa-mi ascultati pana si cele mai de 2 bani frustrari.
10. Va multumesc ca ma faceti, efectiv, Mîndru de voi!
11. Va multumesc ca imi cereti ajutorul.
12. Va multumesc ca imi faceti zilele mai scurte, dar mai intense.
13. Va multumesc ca aveti incredere in mine, chiar cand eu nu prea mai am.
14. Va multumesc ca ma mai intrebati de sanatate.
15. Va multumesc ca mai beti o bere cu mine din cand in cand.
16. Va multumesc ca, desi e sesiune, va amintiti ca e ziua mea.
17. Va multumesc ca imi blocati pagina de Facebook cu urari, la care abia apuc sa dau like.
18. Va multumesc ca ma motivati sa fac lucruri cat mai marete.
19. Va multumesc ca ma faceti sa ma simt ascultat.
20. Va multumesc ca, datorita voua, nu ma simt singur.


Si, desigur..:


21. Va multumesc ca imi cititi blogul! :D


Sper ca in fiecare an sa se mai adauge cate una; sau chiar mai multe, ca doar prea multe nu sunt de-ajuns, nu? :)


Atat. Ah, si asta:


Comentarii

  1. 21 de motive sa ti aduci aminte ca e ziua ta, 21 de motive sa ti aduci aminte ca esti inconjurat de oameni care te apreciaza, 21 de motive sa zambesti, 21 de motive sa mai scrii pe blog, 21 de motive sa te gandesti la al 22 lea >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Maindrule, tu esti mandria noastra, asa ca cu placere! Sa ne cresti mare fratica !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Zi și tu ceva.